vas3

Når man tænker på annoncering eller reklame, så falder tankerne ofte over på store billboards, landsdækkende kampagner og papir- eller tv-reklamer. Men at gøre opmærksom på ens virksomhed, er ikke kun noget der er forbeholdt de store, materielle virksomheder.

Også et yoga-studie eller en psykoterapeut-praksis kan have brug for omtale, og online marketing kan være en god løsning.

Gør dig synlig online

Driver du en virksomhed der tilbyder ydelser som f.eks. yoga-lektioner, så kan det være en god idé at gøre virksomheden synlig for omverdenen.

Dette gør du bedst via online annoncering, da langt størstedelen af alle mennesker søger netop efter din virksomheds ydelser eller produkter på internettet.

Vælger du at betale for en annonce hos eksempelvis Google, så kan du med fordel sammensætte en annonce-opbygning der matcher det du ønsker at signalere som virksomhed. Har din virksomhed nogle spirituelle og åndelige værdier, så kan de med fordel fremgå af annoncen.

Dertil skal det tilføjes at det altid er en god idé med annonceudvidelser. Promoveringsudvidelser er effektive for ens synlighed, altså tekst i annoncen der gør en potentiel kunde opmærksom på tilbud, rabatter eller lignende. På den måde skiller man sig ud fra konkurrenterne, og gør sig synlig for forbrugeren.

Det skal være klart, hvad du sælger

Vælger du at gøre brug af online marketing, så er det essentielt at kunden ikke er i tvivl om, hvad du sælger.

Selvom du sælger ydelser og ikke materielle produkter, så er det stadig en vare som skal matche det kunden efterspørger.

Brug prisudvidelser i din annonce, på den måde er potentielle kunder ikke i tvivl om hvad du sælger og hvilken sum du sælger det for. På den måde gør du dig både konkurrencedygtig og du sender kunden et signal om en transparent virksomhedsstruktur.

Internettet er unægteligt kommet for at blive og det samme gælder online annoncering. Følg derfor med tendenserne, og gør dit yoga-studie attraktivt på internettet.